2013/01/21

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia zostały srebrne okulary pochodzące z najnowszej kolekcji Spectacular. Ich cena wynosi 12sd czyli nie mało jak na okulary. Według mnie są one dość dziwne. Nie mam zamiaru ich kupić. Oczywiście, już dość dawno na stardoll nie pojawił się błąd, ale spokojnie. Już jest, a mianowicie chodzi o to, że na obrazku (na stronie głównej) nie ma nazwy wyboru/
Podobają wam się? Kupicie? Co sądzicie o wiecznym popełnianiu błędów ze strony adminów?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które dostaną sd na jej zakup.



40 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o błędy, to uważam, że jak się prowadzi TAKĄ stronę, to jest to do zrozumienia. Okulary w ogóle mi się nie podobają ;d

    MegaMelanie000

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ale nie kupię, ponieważ STARDOLL NIE DZIAŁA.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie troche tandeta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety admini znowu nas rozczarowali... 12 sd za takie coś? Mnie osobiście nie za bardzo przypadły one do gustu, wolę zachować pieniądze ;)

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladają kiczowato. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo tych błędów , a okulary to beznadzieja!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. za nic bym tyle kasy nie dała!

    http://jestem-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe okulary. oczywiście nie zakupię, bo nie sa w moim guście. jednak do niektórych stylizacji idealnie pasują! Wejdź na MyTworzymyStardoll.blogspot.com i wyraź opinię co do tego zestawu ;>

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kupię ich, totalnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbyt kiczowate i błyszczące jak dla mnie. Może, podkreślam, może je kupię. Zależy, jak wyglądają na lalce. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  11. kompletnie nie w moim stylu kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie okularow, wiec raczej nie kupie.

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  13. kompletnie nie w moim stylu kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  14. sa ohydne! nie postarali sie admini

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie nie są ładne; /

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie okulary bardzo odpowiadają:D


    nastolatka-lol

    OdpowiedzUsuń
  17. ORYGINALNE FANTASTYCZne widze to na doll o wyglądzie moze pop rock

    OdpowiedzUsuń
  18. Na dolce wyglądają gorzej . Z resztą sama cena ich nie przyciąga ja osobiście nie kupię .

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm..są bardzo oryginalne! :)
    CandyGirl_24

    OdpowiedzUsuń
  21. 12 sd ? Lekka przesada .Nie zbyt mi się podobają..
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  22. Średnie. ;/ moim zdaniem nie zasługują na tak wysoką cenę :/

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  23. sa nawet ciekawe...mysle ze warto je kupic bo sa oryginalne i beda przykuwac uwage w stylizacjach...moglyby byc ciutke tansze ale ogolnie sa okey

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  24. Są "friki" :D Co to jest ten sznurek? :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się chociaz drogo :c z daleka wygląda jak biustonosz XD

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę kiczowate. Na pewno nie kupię.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne . Kupiła bym , gdybym miała sd . :)

    Julia2002pink

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. No muszę przyznać że te okulary mnie za bardzo nie przyciągają swoją oryginalnością a czym bardziej ceną. Sądzę że w ten dostawie okularów i nie tylko były ładniejsze. Może nie koniecznie tak pochopnie stwierdziłam ponieważ wiele innych osób umie zrobić z nimi elegancką srebrną stylizacje. Ale ja do nich niestety nie należę z różnych powodów których nie ujawnię
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ich kolor.. ale chyba to wszystko co idzie na plus w tych okularach. Nie podobają mi się szczególnie i jak dla mnie 12 sd to stanowczo za dużo za takie okulary więc nie kupię.

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  31. Kwintesencja kiczu :P

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  32. E tam, chyba są fajne, ale nie wiem czy kupie. ;) Fajny kolor.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  33. nietypowe... ale raczej nie kupię^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  34. Troszkę śmieszne są te okulary raczej nie kupię. Z powodu ceny

    wandosz

    OdpowiedzUsuń